پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ
دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، با انتشار پیامی آغاز هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ را به خانواده بزرگ هلال احمر تبریک و تهنیت گفت.
 
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، در متن پیام تبریک دکتر عسکری آمده است:

بسمه تعالی

فرق هلال احمر با دیگر مؤسسات امدادی و کمک رسان این است که مربوط به فوریت ها است و باید مثل سربازان یک ارتش همیشه آماده باشند باید بتوانند در هنگام حوادث حضور واقعی، مؤثر و کارگشا داشته باشند. این حالت باید از همه جهات حفظ شود. (مقام معظم رهبری)

 

هفته ی هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، فرصتی مغتنم است تا به ارزش‌های انسانی رنگ و پویایی بیشتری بخشیم. این ارزش‌ها، نقش بسیار مهمی در تقویت ارتباطات انسانی، حفظ حرمت و کرامت هموطنان، و حمایت از همنوعان دارندهلال احمر و صلیب سرخ، به عنوان نمادهایی از همدلی و همزیستی، با تلاش‌ها و کمک رسانی های بی‌وقفه خود، در پشتیبانی و حمایت از مردم در مواقع اضطرار، در کاهش رنج و آلام بشری و در ایجاد امنیت روانی و صلح پایدار نقشی بی بدیل داشته اند. این نهادهای معظم با دلسوزی، دوستی، و دستگیری از تمامی طبقات جامعه، نشان می‌دهند که هیچ ایده یا عقیده‌ای، ارزش حیات یک انسان را به خطر نمی اندازد.

همسو با ارزش ها و اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان تدارکات پزشکی با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شرکت های تابعه خود همواره کوشیده است تا با تولیدات خود شامل انواع لوازم پزشکی یکبار مصرف، داروهای مختلف در سه بخش جامدات، مایعات و آنتی بیوتیک ها، سیستم توزیع مکانیزه و مویرگی دارو به مناطق محروم و کم برخوردار، واردات داروهای حیاتی به داخل کشور و شبانه روزی نمودن داروخانه مرکزی هلال احمر گام های بلند و موثری را در کاهش دغدغه های بیماران بردارد.

از همین رو، با افتخار و تقدیر، به تمامی خانواده بزرگ هلال احمر، به طور ویژه به تمامی کارکنان شاغل در سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه، که بی وقفه به کارهای تلاشگرانه و ارائه خدمات بی‌منت مشغولند، و از پرتو انوار قلب ‌های مهربان‌ خود، امید به زندگی را در بسیاری از افراد و خانواده‌ ها ایجاد کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید است در ظل الطاف خداوند سبحان تلاش‌های شما، همواره موجبات امنیت خاطر آحاد جامعه را فراهم نماید.

 

دکتر علیرضا عسکری

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید