در بازدید دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر از شرکت داروسازی سها مطرح شد؛ توسعه تولیدات و تولید داروهای گیاهی

در بازدید دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر از شرکت داروسازی سها مطرح شد؛ توسعه تولیدات و تولید داروهای گیاهی
دکتر سلیمانی در بازدید از داروسازی سها از بخش مختلف خطوط تولید دارویی این شرکت بازدید و پیرامون توسعه و تقویت همکاری های بیشتر با هدف تمرکز بر تولید ملی داروهای مهم و حیاتی جامعه گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ دکتر سلیمانی در بازدید از داروسازی سها از بخش مختلف خطوط تولید دارویی این شرکت بازدید و پیرامون توسعه و تقویت همکاری های بیشتر با هدف تمرکز بر تولید ملی داروهای مهم و حیاتی جامعه گفتگو کردند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت توجه به بحث مدیریت و تعریف صحیح فرایند، به بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها و هم پوشانی بخش ها تاکید کردند.

 دکتر سلیمانی در ادامه بر اهمیت نگاه دانش محور به مجموعه، بهره برداری مطلوب از نیروی انسانی و منابع موجود تأکید و عنوان کرد: امروزه سازمان تدارکات پزشکی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و ارتقاء سلامت در کشور موفق عمل کرده است. با تکیه بر همدلی، همکاری، هم افزایی، شناسایی منابع انسانی و ظرفیت ها و پشتیبانی و مدیریت صحیح آنها تمامی‌برنامه ریزی‌ها حول محور افزایش تولید خطوط داخلی صورت گیرد و دراین مسیر می‌بایست برنامه ای منسجم و دقیق برای ثبات تولید و توسعه آن وجود داشته باشد.

دکتر سلیمانی در پایان به ظرفیت های شرکت داروسازی سها و سها جیسا وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و یادآور شد: یکی از ظرفیت‌ها، تولید داروهای گیاهی است؛ بر این اساس یکی از چرخه‌های تولید ما می‌تواند در اختیار داروهای گیاهی قرار بگیرد.

در این جلسه دبیرکل محترم بر نقش معاونت درمان و توانبخشی در استفاده کامل از کارخانه های هلال احمر در محصولات شرکت داروسازی سها یاد  کردند و تأکید شد این مسیر انجام شود.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید