آمادگی کامل سازمان تدارکات پزشکی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

آمادگی کامل سازمان تدارکات پزشکی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، بر آمادگی کامل و استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تحقق شعار سال همگام با ارزش های محوری جمعیت هلال احمر تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، متن پیام دکتر عسکری به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

انتخاب حکیمانه شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برای سال ۱۴۰۳ از سوی مقام عظمای ولایت اهمیت موضوع اقتصاد جهت دستیابی به هدف "پیشرفت و عدالت" را متذکر و بار دیگر اهتمام ویژه معظم له به مشارکت و نقش آفرینی مردم و بخش خصوصی در اقتصاد و افزایش توان تولید داخلی را نشان داد.

حدود دو دهه است که رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال، بر امر تولید و مولفه های توسعه اقتصادی تاکید دارند و این نشان از اهمیت موضوع دارد و سیاست و راهبرد سال جاری نیز با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است.

در این رهگذر نقش سازمان تدارکات پزشکی بعنوان یکی از راهبرهای مهم و تعیین کننده در فراهم سازی بسترهای دستیابی به اهداف شعار سال در حوزه سلامت کشور انکارناپذیر است.

سازمان تدارکات پزشکی ظرفیت ها و امکانات قابل توجهی را برای تقویت تولید دارو و تجهیزات پزشکی را در اختیار دارد. در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سازمان تدارکات پزشکی به پشتوانه شرکت های تجهیزات پزشکی هلال ایران و داروسازی سها و با بهره گیری از به روزترین دستگاه های تولیدی همراه با استانداردهای معتبر جهانی و حضور پرسنل متعهد تلاش می کند با رشد کیفی و کمی محصولات تولیدی سلامت محور ، سهم بیشتری را در رشد تولید و تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب ایفا نماید.

در سال جدید تلاش می کنیم با بهره مندی از دانش و توان شرکت های دانش بنیان دستگاه ها را بروزرسانی و خطوط تولیدی را در راستای ارتقاء سطح سلامت کشور افزایش دهیم.

 

دکتر علیرضا عسکری

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی

۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید