پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت آغاز سال نو و بهار قرآن

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت آغاز سال نو و بهار قرآن
دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، با انتشار پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه پر فضیلت رمضان را تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت آغاز سال نو و بهار قرآن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، متن پیام تبریک دکتر عسکری به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نجوای تحول به احسن الحال که در آغاز زندگی دوباره طبیعت به گوش می رسد، مقدمه تغییر و تحول و سرآغاز رویش و تکامل است؛ بهار فصل ایمان و جلوه ای بارز از شکوه رحمانی در جهان و تبلور جمال خداوندی در زمین است. این سال جدید که مقـارن با ایـام پر فضیلت ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار دلها می باشد، به بشر نوید دگرگونی و لطافت در روح و دل را می دهد و طراوت را به ارمغان می آورد تا با امید دوباره به تغییر، به سوی بهترین ها همراه با تحولاتی متعالی در مسیر بالندگی حرکت کنیم.

در سالی که گذشت تمام تلاش خود را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان و تحقق سیاست های کلان جمعیت هلال احمر به کار بستیم و توانستیم در جهت تأمین داروهای حیاتی و ارتقاء سلامت جامعه گام برداشته و در بهبود نظام تولید، تأمین و ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی نقش بسزایی ایفا کنیم. اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال نو  و تقارن آن با ماه پر خیر و برکت رمضان به کارکنان محترم سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات تمامی همکاران در سال گذشته صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است سال پیش رو سالی سرشار از معنویت، موفقّیت، تندرستی و شادکامی برای شما و خانواده های محترمتان در ظل عنایات حضرت حق تعالی باشد.

از درگاه ایزد منان، قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت می نمایم و انشاالله همه ما با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان، از سفره پر برکت فیوضات الهی در این ماه بهره مند گردیم.

 

دکتر علیرضا عسکری

مدیرعامل سازمان تدارکات  پزشکی

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید